Turistig...

Happy St.Peters day! Gud, Linda kan du tänka dig att det var ett år sedan? Inte jag... Det var ett helt år sedan vi var ute på den Irländska baren vid Fashion Island. Jag kan inte fatta!
.
Men vist ska det bli skönt med helg, gud har sett fram emot denna helg jätte-mycket av någon anledning. (HAHA, jag tittar på Jurassic Park 3. Tror att jag aldrig sett någon av dessa filmer) Idag gick jag till gymmet och svettades en hel del. En grabb frågade mig varför jag gjorde en viss övning och han provade och det gick så där för honom. Han måste träna upp sin bål. Så det blev så att jag stod och pratade med honom om bra övningar och vad han skulle göra för att förbättra sin bål. Haha!
.
Ska faktiskt sova snart, ska upp med tuppen och träna imorgon.. LÖÖV IT!
.
Joo just det tog lite bilder idag när jag var på skolan. Haha de är jättekassa men men.
.
.
.
.
Haha, men jag ville inte se så "Turistig" ut.. Haha, ska nog göra ett nytt försök..
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Kul med lite bilder, nu vet vi hur skolan ser ut. Hoppas att du får en bra helg och en chans att vila lite. kram

2011-03-18 @ 18:57:40
Postat av: linda

ne verkligen inte fatta de =) hoppas du har de bra måste skypa i helgen =) Puss

2011-03-18 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0