Två väldigt fina tjejer...

"Du kan vara min stora syster va?" "Ja, självklart!" "För alltid?" "För alltid, jag lovar"...
Har fått så många fina ord av tjejerna idag, de är då för gulliga. Ibland är det nästan som att man skulle börja gråta. Men jag, Ella och Tessa har iaf haft en bra kväll. Vi åkte ner till Ginas pizza och käkade och på vägen hem gick vi förbli Rite Aid och köpte glass. Självklart ska det vara fest när Malin kommer på besök : )
.
Haha, när vi kom hem visade det sig att vi var ute låsta. Hmm, okej... Det var ju verkligen bra.. Hur skulle vi nu göra. Men då kom ju jag på den smarta iden att vi kunde skicka in Tessa genom hund-dörren! HAHA. Det gick jätte bra och då kunde hon låsa upp dörren från insidan. Kalas! Fler tokiga minnen till listan. Det gillar vi.
.
Och idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Trodde att jag skulle hinna med att springa idag men det gick som det gick. Så får helt enkelt ta det imorgon och det behövs då för nu när jag käkat pizza vet jag inte vart jag ska ta vägen. Känner mig stor som ett hus.
.
Helgen till ära då, GEOGRAFI! Toppar listan tätt framför träning. Jag har ett stort prov nästa vecka som jag är lite orolig för men min kära stora syster sa åt mig att det där kan jag ju redan, det gjorde du ju i högstadiet. Så nu känns allt lite lättare men jag är ändå orolig. För en del på provet är uppsats skrivning och det är jag orolig för. Men vi får se hur det går!
.
Nu sa jag fortsätta med att plugga. Jag skriver faktiskt två uppsatser nu, en om less developed och more developed countries. För vi kommer antigen få det ena eller det andra på provet så jag förbereder mig lite. Bra va? Haha
.
.
.
Visst har de blivit stora? Tror att de växer 3 cm mellan de gånger jag är här. Galet snabbt iaf! CRAZZY!
.
.
.
Tog med mig Maja på en liten promenad, stora tjejen här också va?
.
Nu till pluggande t
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: famor o farfar

Va söta barn du har sköt om dig och ha det bra.Kramar från oss i ett slaskit Säter.

2011-03-05 @ 16:26:43
Postat av: Storasyster

Vad söta dom är tjejerna Andersson, dom ser ut att ha det riktigt skoj med "storasyster" Malin. Fiffigt med hundluckan.Kram

2011-03-05 @ 17:51:48
Postat av: Linda

Va kul med ella o tessa =) men guuuud va stor maja har blivit =) åhhhh va ja saknar er

2011-03-05 @ 20:51:30
Postat av: jennie

vad söta alla är :)

2011-03-06 @ 18:47:56
Postat av: Lillasyster

har du hort att ravorit restaurangen ar borta har pa Karon! Men det finns mycket gott har sen ville du ha en modell storre eller mindre pa vaskan?

Puss och kram

2011-03-07 @ 18:25:55
Postat av: Matilda

Malin, vad söta ni är!

När jag läser din blogg blir jag lite rädd, rädd för att du inte ska komma hem! Det glädjer mig att du verkar ha det bra i alla fall. Det är du värd!

Många kramisar!

2011-03-09 @ 19:49:39
Postat av: farmor o farfar

Malin du har väl inte haft känning av det som hänt i Japan orolig svara H oppas du har det bra.K ramar från oss.

2011-03-12 @ 20:59:34
Postat av: Anonym

2011-03-12 @ 21:28:15
Postat av: farmor o farfar

Malin du har väl inte haft känning av det som hänt i japan är orolig svara H oppas du har det bra.Vi har haft strålande sol i dag.Kramar från oss.

2011-03-12 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0