Well....

Skoja inte att det ska bli skönt med helg. Jag behöver inte plugga så mycket i helgen så jag ska försöka ta det lungt. Fast det blir nog en hel del plugg ändå.
.
Idag så har jag inte tränat, skönt! Behövde sova lite. Ska strax sova men jag kan inte riktigt slappna av när barnen ligger uppe och sover. Jim och Anna är Broadway show, så jag jobbar fast det är ganska chill, tittar på The Hills :)
.
Gick ju också till skolan idag, hade prov. Eller skrivning kallas det kanske, skrev om midsommar-afton. Läraren tyckte att det såg bra så det håller vi på. Haha, jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Ska klippa mig på lördag, skönt. Kort kanske? Tycker att jag får vuxenstatus då. alla här borta tycker att jag ser ut att vara 14 år så.. Fast jag vill ha långt hår nu i sommar. Men jag ska nog klippa upp det lite.
.
Well, ska nog försöka att sova lite här på soffan kanske.
.
God natt!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0