30 grader

Vilken dag asså, 30 grader och brännan sitter så fint så. Värsta bond-brännan ever! Men det får vi fixa till nästa helg! Gud, livet är så underbart på sommaren.
.
Idag så har jag varit på benen hela dagen och nu är jag trött. DÖ trött! Ethan hade ett grill party och det var jättekul, jag chillade och fick träffa hans kompisar igen. Det var kul men Ethan blev lite för känslig och började att fråga mig om pojkvän - flickvän grejen. Men jag känner inte samma som honom, gud jag känner mig så dum. Iaf, så till slut fick jag åka där ifrån.
.
Imorgon är det jobb igen och det ser vi fram emot! Allt kommer att bli som vanligt igen. Mat träning osv. Happy! och snart ska jag hem till sverige :) happy!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Kan du skicka lite värme till oss elle ta lite med dig hem.Skönt att du är på benen igen.Den 9onde tar Adam examen sedan 7an var tiden går.Sköt om dig och ha det bra.Kramar från oss.

2011-05-31 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0