Hoppas, hoppas...

Snart är skola över så då ska väl bli ordning på allt, sömn och maten framför allt. För när man går i skolan till klockan 10 på kvällen är man inte så sugen på att äta. Nää, det var fel av mig. Jag kan alltid äta men det känns inte bra att äta klockan halv 11 på kvällen bara.
.
Iaf, nu har jag bara en lektion kvar av denna ESL klass jag tar. SKÖNT! Nu återstår det bara att få ett bra betyg! Hoppas verkligen på ett A! Hoppas, håll tummarna för mig! Får väl reda på det på Onsdag. Ska väl baka en kaka kanske och ta med mig, lite fjäsk! Gud, säger hon att jag bara får B(det har hon ingen annan anledning till att göra av personliga själ) kommer jag börja gråta och springa hem! Hon gillade då mitt papper jag skrev om surströmming. Hon sa att hon aldrig skrattat så mycket i hela sitt liv! Haha, när hon läste det papperet, hon visste inte ens att det fanns något sådant. Well, now she knows!
.
Annars då, gud tranar och står i. Bra två veckor kvar i skolan nu och jag måste bara ligga i nu! In i det sista. Imorgon får jag tillbaka mitt papper som jag skrev i Geografin (26 sidor).. Undra hur det gick! Hoppas att det inte gick allt för dåligt. Gud dessa två veckor OMG! Ska stax flytta mig till sängen för att läsa lite geografi så att det går bra på provet nästa vecka! Gud nu kom jag på vad jag måste göra. Måste ju rita den sista kartan också! SUCK!
.
Men gud va skönt det ska bli med sommar lov snart. Och att komma hem till Sverige! Och på sommaren ska jag bara chilla och gå på en date i veckan minst! Kul kul. haha, när man skriver ordet kul är det lätt att man skriver fel. haha, om ni fattar vad jag menar. Usch malin!
.
Har sprungit 37 km denna helg, bra va? Och imorgon är det dags för gymmet igen! Yeah!
.
Just det var på ansiktsbehandling igår och det var så nice. och hon som gjorde det på mig var helt fantastisk! Ska dit igen om två veckor. $40 behöver jag bara betala för något som kostar $250 dollar! Yeah! Kan man inte säga nej till.
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Hej Malin tack för att du har skrivit vi håler tukrkrammarna för ditt betyg det går säkert bra sköt om dig kramar från oss.

2011-05-17 @ 11:07:10
Postat av: farmor

det ska ju stå att vi håller tummarna måste varit data fel.-

2011-05-17 @ 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0