Jag lever..

Denna helg har Anna och Jim åkt iväg för att fira någon kompis födelsedag uppe på någon vingård. Så med andra ord har jag det fullt upp. Fast det gör inget, det har gått så bra så hela dan. De kommer hem imorgon vid 4 så... Iaf, idag har det typ varit som en vanlig veckodag, jag känner då ingen skillnad för utom att partyt började 6 på morgonen :) haha, men det är ju sovmorgon för mig så det var inga problem. Så innan Maja vaknar upp och ska ha mer välling ska jag försöka plugga lite. För det här projektet jag har gör mig så STRESSAD, jag lever nästan. Can´t wait till Thursday, sinco the Mayo!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Systrarna

Hur går det med gymprojektet? Kramar

2011-05-01 @ 10:15:11
Postat av: linda

hej malin, jag jobbar så himla mkt just nu och ær så stressad hela tidn, men ja ska førsøk ring dig i helgen.. pussar och kramar linda

2011-05-04 @ 10:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0