Magsjuka!

Nu är skolan över och min magsjuka. Japp, ni läste rätt. Har varit magsjuk hela helgen men nu mår jag bättre. Skolan slutade i torsdag och jag blev hem bjuden på ett bbq party och det kunde man ju inte säga nej till. Så jag åkte dit med lite mat och chillade. Sen skullle vi spela beer pong men jag min mage kändes inte alls bra så jag satte mig ner för att titta och skulle bara ta kvällen som den kom. Sen när vi drog till lägenhets komplexen nära skolan där alla studenter bor fick jag jätteont i magen. Och till slut fick jag nog. Jag var bara tvungen att åka hem och vila. Klockan 2 på natten vaknade jag av att jag spyr överallt.  Knas, städar upp allt och lägger mig för att sova (sover hemma hos min kompis och dom har heltäcknings-matta, inte bra) sen vid 4. Samma sak igen. Spyr som en kalv. Då fattade jag att jag inte var okay så jag drog hem och duschade. Somnade om!
.
När Anna kom ner för att göra frukost kom jag in till köket för att säga till henne att jag inte mådde så bra och volia. Jag spyr igen! Och sen dess har jag varit liggandes i sägen.
.
Fast idag på eftermiddagen så kände jag mig lite bättre så jag åkte och såg på Hangover 2. Haha, den var helt okej... Men jag tycker att den första var bättre. Den andra var precis lika dan, fast den utspelade sig i Thailand!
.
Dock vet jag inte mina betyg än men det kommer nog i veckan!
.
Puss o kram
Lovar, ni kommer att få höra av mig imorgon!

Kommentarer
Postat av: farmor ofarfar

Hoppas att du mår bra nu vi har inte så varmt det blåser kalla vindar har väntat att du skulle skrivamen du kan ju hinna med allt.Kramar från oss.

2011-05-30 @ 14:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0