YEESS!

Nu så nu är arbetet klart och jag kan slappna av lite! Gud va skönt! Så idag gick jag på massage också för att fira att jag äntligen är klar med denna tunga vecka! Hur är det med er då? Imorgon ska jag till gymmet  och träna som bara den, tränade inte idag. Jag är så trött så att ögongen går i kors, väntar bara på att mina lakan ska bli torra i torktumlaren. Sen så!
.
Idag så är det cinco de majo, Spanska National dagen och det firas må ni tro. Folk är som galna, fast inte jag jag orkar verkligen inte göra något. Ethan ringde och han ska komma förbi imorgon och titta på tv med mig för jag jobbar kväll.
.
Och på lördag ska jag upp till LA på field trip med Geografin. Jag och en kompis ska ta tåget upp tidigt på lördag morgon. Vi ska nog ta med frukost då, men vi får se. Tar nog med mig kameran vi får se!
.
Något annat, joo jag ska beskriva något typiskt Svenskt i en ny engelska uppsats! Har du något tips?... Ska kolla till tvätten nu.
.
Måste åka förbi skolan imorgon med mitt visum så att jag får åka hem till Sverige imorgon!
.
.
Söta små tjejer.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Va kommer du hem va kul men värmen försvan men de lovar att den ska komma tillbaka.Kramar frän oss.

2011-05-06 @ 11:29:35
Postat av: lnida

hej kommer du hem nu???? varfør vi måste snacka nu snart pussar

2011-05-06 @ 11:34:39
Postat av: Lillasyster

Typiskt svenskt köttbullar eller ikea?

Ta med kameran det är ett måste. Och du malin du kommer inte hem imorgon! Haha Pussss

2011-05-07 @ 09:18:25
Postat av: jennie

Hästkorv!!!!! XD

2011-05-08 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0